Wednesday, December 14, 2011

(^_^)"

boring la
nk beblog tp ase mcm dah x pndai
x rasa mcm dlu2
hadoi..
malas pon ye
xda mood boleh jugak la
nk walking2 pon malas haishhh mcm la kna jln guna tenaga
ape nk jadi ni?
xtvt asenya at least sebulan sekali mcm ada ja
tp malas jgk nk hupdate :(
kalau sibuk boleh jd alasan
asenya senggang boleh gk kn jd alasan hee~
oh sememangnya aku MALAS sekarang

kemarin balik salah jln hahaha
sepatutnya amek kiri tp sbb terhalang sebijik keta ni tepksa la aku ke kanan
gatal amek side kanan sape suh
dlm hati xpa la smpai umah lmbat drpd x smpai umah (ayat sdpkan hati)
maka terusla aku pulas minyak (yela naik moto xkn nk tekan minyak pulak kn tekan brake ye hee~)
terus je amek straight dngn yakin aku akan jupe kwasan yg familiar
(padan muka selalu sngt jd co-pilot yg hanya menikmati krindhan semesta tnpa amek tahu arah jln)
dan dngn keyakinan itu tetiba aku nmpk signboard

-kulim, permatang pauh-

yess..amk kiri trus
eh2 pacific sebelah kanan
ceh upanya aku lalu kot prai
adoi la
ni la masalah manusia x kenal jalan
nasib la dr penang balik ngn cah & teah
lau x mau sesat aku sorg2 :D

kak aku ckp - bgus la sesat, tunjuk jln kat adik, nt cam la

kn2?

moral - tolong fahami dan selami jalan yg dilalui
ok dah

1 comment:

..:FiLa:.. said...

x pa. ang ada teman sejati kalau bab2 sesat ni. aku bila dah sesat, mula la nak marah suma org. padahal salah sniri x ingat jln hee~