Thursday, January 12, 2012

jauh~

jauh sbb x dekat
jauh sbb x sampai
jauh sbb x dapat

mak jauh kt kL so xleh jpa hari2
haish, zaman skarang kn
ank2 dok kg, ibu2 di kota
itu la mak aku & tok aku
cepat la blikkkkkk
balik semggu ja mana ckop T_T
harap keadaan cpt balik pada asal
tok lain la memg da jd org kL da wpon hati masih kt kG (^_^)
nasib la gerak tyme aku keje, malia sekolah
kalau x silp2 ada 2 budak nangis
sorg tu btol la budak, tp yg lg sorg tu????? malas nk ckp

sarawak.
ok betol jauh. x penah smpai.
dan masirah dpt posting as a teacher there
what??? heh dy yg xpenah kuar penang perlu fly ke sarawak?
mcm pelik sbb b4 ni wpon memg jrg jupa tp taw dy sntiasa ada ja kt penang ni
tp skang aku da balik penang dy plak mahu terbang
xpa dy sentiasa bertabah +_+
gambate sohabati (^o^)
selamat berkhidmat ye
demi agama negara nusa dan bgsa hehe
tinjau2 segera kawasan hokeh
boleh la kwn2 melawat nt kalau ada rezeki :D

dan dy yg jaoh itu memg bukan untuk aku
okey terima kenyataan titik
da nama pon jaoh kn
jngn la berangan hik3

sekian~

1 comment:

cHeQ 민미 said...

ok, about 40% of this post is pointing at me. THANKS~ i'll be waiting for u guys there...