Saturday, September 22, 2012

x apa-apa

kenapa masih kata x apa-apa
sedangkan sebaliknya
demi sebuah perhubungan
persahabatan mgkin
hanya akan sakit sendiri
aku tahu kamu rasa itu

dan aku masih membiarkan
walau aku tahu
kejamkan aku
mungkin salah aku
tp....

masih lagi tapi
manusia dan tapi x dpt dipisahkan
atau hanya aku dan tapi yg x boleh diceraikan?

buatlah sesuka hatimu
supaya hatimu puas
agar kamu tidak sakit lagi
mgkin kau mahu lari dari ku

mgkin suatu hari nanti
aku yang akan sakit
kerana menyakiti
dalam sedar atau tanpa sedar
waima bukan dengan niat
aku yang dahulu lari meninggalkanmu

maka telah aku tanamkan dalam diri ini
terimalah kesakitan bila menyakiti
lantas mereka juga akan menerimanya
bila mana aku disakiti....

what you give, you get back
becoz..
what goes around comes around



No comments: