Wednesday, May 15, 2013

semua kerana...

bahana 'anthem' karya hlovate
terus jatuh suka vio pipe - butterfingers
walhal x taw pon kewujudan vio pipe ni
butterfingers tu taw la jgk wpon x knl hehe
nk wat cne seingat aku zaman masa aku baby-baby dlu
ala zaman radio guna kaset dlu tu
ada aku ternmpak deretan kaset hak mutlak abang aku
selain metalicca, scorpion, linkin park, the beatles & so on wujud jugak butterfingers
ceh baby-baby da pandai baca, kelasss kau jah hahaha
tp disebabkan waktu tu aku baby-baby lagi so harus la aku buat tataw je kn hehe

rasanya ada ja lg koleksi-koleksi tu
gamaknya kalau aku korek dlm almari tu jumpa punya
almaklomla  dy tggal je kt umah ni hahaha

masalah skang lepas baca 'anthem' ni
eh silap tetengah baca novel ni boleh je aku g donlod then jatuh dngn this nice music
suka harmony dy, siap boleh senyum2 lg dngr (kejadah???)
pandai kau ye hlovate pengaruh aku hahahha
siap terkeluar line lg ptg td
g ajak jaha amek clas music hak3
mcm ye ye je tp taw dah hangat-hangat najis ayam je tu ooppss!! ampon ye cik ayam hehe
tp jaha pon layan je, dy siap ckp nk blaja gitar
nk wat cne minah tu pon sek2 deme je hahaha
kang ak bg baca 'anthem' ni paham la dy kenapa kwn dy ni weng sket siang td hahaha
beliau memg tengah menunggu ak abes baca buku ni je pon hehehe
nk pinjam dlu katanya b4 beli jd hak milik sndiri
yolah kau..aku kasi je pinjam, dun worry :)

xperlu salah kan sesape
memg dah aku ni cpt je terpengaruh buekkk!!
b4 ni ntah ak baca cita ape ntah ada lgu stolen-butterfingers jugak la
yg tu siap ngan lirik lg hahaha
habit kot
konon lebih feel gitu hee~
apo-apo lah
kalau aku rasa sedap aku smpan & ulang2 dengar
kalau x samada delete x pon biar je menyemak
tp peratusan nk dngr balik adalah 1% hehehe
hlovate jngn lupa keluarkn lg ye koleksi baru nanti
ak antara yg akan abeskan dr rak-rak mana2 kedai buku
wee~

mungkin ada yg x minat karya yg dalam senyap menyentakkan
tp aku suka je
suka sesuatu yg lain
yang luar dari jangkaan
sbb aku xpernah jumpa
aku hanya tahu benda2 yang biasa
kalau x xdanya aku boleh beli 'dame zoete sarah'
mula beli sbb ada nama aku ehem!!
tp suka jugak
siap boleh ulang baca lg hik3
macam jugak 'venom suria'
kadang kalau slalu sngt baca kisah cinta aku jd bosan wahahaha
x salah kn kalau sesekali melencong asal x terkeluar dr paksi :)

eh panjang pulak aku membebel malam ni
ye la lama dah x menaip kn
tetiba rindu pulak eheh.
peace \(^o^)/



No comments: