Sunday, July 6, 2014

menaip saja ikot rasa hati dan tangan

notis - motif kali ni memg nak taip panjang jela2 ikot suka hati sesedap rasa sendiri oh abaikan semua broken or tunggang langgar punya ayat..sengaja!

waddup??? huh xpayah nk omputeh sngt la, sedar la diri tu malay pon kdg kelaut ohoo... nak menaip nak menaip nak menaip tp xtahu nk taip apa lalala
bila dlm kepala mcm banyak nk taip x on, bila dah on xtahu pulak nk taip apa
manusia manusia...
aku yang xpandai macam org lain tp masih gigih jugak nak menaip sepatah dua tiga puluh kata
dulu konon ni lah catitan diary tp konon je la kn
study tyme dlu mungkin la, working tyme mcm skang memg xdan le, nak2 keje kuli batak mcm aku hah tp xpelah jaga diri sudah kn, rezeki asing2 kubur pon lain2 jgk tp hidup biarlah bermasyarakat org kata ahaaa tp aku xreti pulak nk bersosial nih hahahha
mood skarang bermacam-macam
macam semua benda pon nak tp semua tu pon mungkin bukan rezeki aku
huish apa bnda aku taip ni? oh akhirnya aku sndiri pon x faham
motif hari ni nak taip panjang2 without any permulaan ibarat perenggan pertama, then isi 1,2,3,4 kemudian kesimpulan, lepas tu setiap perenggan harus ada kata2 ilmiah aka perumpamaan or kata2 sang ilmuan or semua2 tu lah
hari ni dah hari yg ke 8 berpuasa, bju raya masih lagi dok kain, tema tahun ni hijau hahha
dua tiga hari posa asyik teringat kenangan2 berpuasa yg bukan di rumah berasama family how i miss all the moment hahahha sedar x sedar dah masuk tahun ke 4 aku posa kat rumah dengan mak ehee jangan jelous yu..tp kenangan selama ni posa dengan kawan2 pon rindu jugak, syukur dpt peluang kumpul kenangan2 tu semua, dr form 1 start duk asrama sampai la habes degree..semua pon aku rindu, bak kata org, eh kalau org x kata pon xpe aku kata hahah tyme duduk jauh ngn family la nk buat bnda2 yg xpenah buat hahahha tp bkn buat bnda pelik2 yg atau jahat ok, benda2 biasa je mcm berbuka kt mall, kat luar then kalut2 nak cari surau sbb mghrib kan  pendek haaha nak2 tyme practical kt pantai dalam dlu hehehe km berenam then 2 dah kawen luvyagirls
lain pulak cita tyme kt kolej kajai hehehe, rasanya aku ni muka cafe, sbb hari2 pon makan situ hahaha kalau tyme psr malam hari selasa suka beli nasi kerabu mak cik xtaw nama, sedap, slalu amek daging bakar, pedas gila tp sedap sngt huhu hai nasik kerabu makcik pon aku teringat, then kalau boring akan aku kerah budak dua org tu teman aku  ronda2 kt kajai, x kesah la wpon just g beli burger or air memalam pon xpe, pehtu jd penunggu sat kt stesen bas kolej hahaha dorg pon x kawen lagi missalotbothofyougirls..
kmp..setahun je, baru perasan aku biasa2 je ngn budak class aku T_T tp stil contact la walau tenggelam timbul tp yang tenggelam tu aku la hahahaha dorg timbul jugak kot fB ngeh3 tq lah fB sbb mnghubungkan kami hahaha selain itu sah2 la aku baik ngn rumet aku kan selain rumet sebelah hahaha rumet aku sorg da kawen & aku g la bentong tahun lepas hehehe sorang dah tunang sorg x ketahuan punca tp dlu dy penah msg aku tyme aku xcident kt uni tp tyme tu je lah sbb lps tu memg lost trus wpon sebenarnya memg dah lost dah pon after abes matrik tu tekejut jgk la wktu dy msg tu eh mana dy taw kn tp xpe la semoga dy baik2 saja hahaha aku suka bilik kt kmp ni sbb besarrrr sngt n selesaaaa sngt hehehe mkn pon sedapppp dan murahhhh tp skarang x tahu la kn hik3 akumasihingatkamusemua
skolah tyme pulak macam biasa la, peraturan yg terikat nak2 aku skolah yg ada title A tp sbb 5 tahun aku dok situ haruslah macam2 yg berlaku kan hahaha xtercerita la kalau nk cerita, di sini la aku mngenali mereka berenam campur aku jd tujuh heee mcm2 kenangan..Alhamdulillah persahabatan kami masih kekal dan semoga akan terus segar masing2 pon dah faham pe'el masing2 kan hahaha semua pon balik kampung sama2 kecuali sorg ja yg tercampak sbb bertugas sbg pendidik tulah dlu km yg lain tecampak ke mana mana dy stay sorg kat negeri tersayang skang kami balik sni dy pulak la yg kena cmpak jaoh pulak tu siap over the sea lagi hahaha xpa raya or cuti skolah ada peluang kita confirm ye dan buat ketika ini sorang pon x kawen lagi hahaha tp InShaAllah sorang akan menamatkan zaman bujang kurang lebih ujung tahun ni happy for u dear hehe yang lain masih menjadi rahsia DIA macam2 dah harung dengan korang semua, pahit manis masam masin tawar pedas segala rasa hope persahabatan ini akan makin kukuh mengikut arus zaman dan masa ukhwahfillahsohabatiInShaAllahhinggakeJannahakusayangkorang..

huh apa lgi ye? xtahu dah nak taip apa, esok2 aku taip la kalau rajin
sekian..

No comments: