Tuesday, May 26, 2015

semalam punya hal..

serabai..
spoil my mood of the day..
oh itu semalam
hari ini I is okay hahha (salah guna grammar - dngn sengaja :D)

kenapakah? apakah yg terjadi?
ahahahahahha ntah la
xtahu nak ckp
rasanyalah kan slama ni masalah apa pon ak gamble je
xdala menyerabutkan kepala otak aku smpai mcm tu skali
tp bila mai masalah yg mcm ni kepala otak aku trus blank
xtau, xreti nk fikir hahha my bad
wpon bkn la pertama kali agak aku bnda ni tp tetap sma ja aku rasa
mgkin belom smpai masa lg kot
atau adakah kurang kematangan aku dlm menangani masalh begitu? hurmmm
kena banyak blajar lg ni huuhuhuu
maka apa lg demi mngelakkan diri maka berlakulah satu penipuan T_T maaf ye kepada yg tertipu itu (tolong jngn contohi ^_^) 
ni sajalah upaya aku bg memahamkan org yg x mau faham hahahah
i can't be force, hate that...if u do that i'll try my very best to makesure u stop do that hehehe
whatever
Alhamdulillah after ckp kat mak, mak faham je anak dy yg degil ni hahaha
& after dpt kbenaran mak barulah buat hehehe (yeke dpt kbnaran? ke just bgtahu mak sbg pengetahuan mak je sarah oii..adeh..hehehe)
dan akhirnya selesai kepincangan yg berlaku
problem solve :)
Alhamdulillah... :)

-one word from mak kept me think am I : sarah ni macam kak cik~ 
although i know that is not from keseluruhan, but i think sort of...sikit2 la kot huhuhu..maaf mak anak mak ni degil jgk T_T
kena blajar kurangkan sikap degil nih..InShaAllah..

No comments: