Sunday, April 17, 2011

masih belum jelas

aku tahu
kau x tahu
atau buat2 xtahu?
dorg pon ntah tahu ke tidak aku x tahu

tp aku ase kau tahu
bila maw bagitaw aku?
nk aku terjah dlu?

bila otak pening tp sebenarnya aku tahu sesuatu
maka kuarla ayat lintang pukang aku

korang tahu?
xtahu pon buat2 je la mcm tahu
xpe aku tahu
aku pon buat2 tak tahu je ni

pening?
buat tak tahu ja :D

10 comments:

Pitt said...

ak xtahu...nk tahu?...haha

tehah said...

pa masalh kwn aku membebel sorg2 ni...ceccecete kat aku...ahak...

sAsyA said...

pitt: aku tamaw taw la

teah: aku kn suka membebel hahahaha

Pitt said...

hahaha..ok

NICK IRFAN said...

bila baca entry awk mula2 x thu lps tu bru nak thu terus jadi xthu lps tu thu balik bila dah thu sbb xthu lagi apa yang perlu thu atau kena tahu atau xthu.. adoi..

sAsyA said...

nick : jngn penin2
buat tatahu saja haha

Khuzrin Kamarudin said...

tak tahu laa... -_-"

Tulip said...

tahu...tak tahu.....entah..

bila blog bercerita said...

sy xtau pe yg awk tau...leyh x wak btau sy yg xtau niyh pe yg awk tau spaye sy tau ape yg awk tau...nnt buleyh lah kitew sme2 tau....ok x..??

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

buat tak tau je..sbb xtau.. haha