Saturday, November 12, 2011

day after day, week by week, month to month

day after day, time pass away lalalalala (ntah betol tak lirik aku tuh :D)

mula2 x betah, tp lama2 dah biasa
kalau dlu lgsung xda pmbhgn tugas tp dah lps 2 buln nmpk mcm ada la kot

kalau.....
kak aku tukang basuh, aku tukang lipat, tukang sidai bersama, kutip tengok sape cepat tp slalu kak aku la haha & simpan pulak masing2
kak aku tukang masak, mcm biasa aku tukang makan :D
beli brg memg dr dlu selalu bersama, senang sbb dwet pon keluar bersama hahahaha
ape lg huh?
ahahh sapu sampah ikot dan sapa sempat dlu (jg lebih kpd kak aku ahahahaha)
pendek kata memg bnyk kak aku la yg buat dr aku :D
nk wat cne sape suh dy slalu ada umah hahahahaha
ke sbb aku 'adik' alasan yg bagos?

sudah pasal tugas.
masalah lain plak adalah
1. anjing sesat syg nk tggl umah aku...fenin but tengs 2 sjn mail atas sumbngn 2 terbey aka lastik beserta batu2 cute sbg pghalau utama. pergi jugk kau after dekt 2 mggu bertapa kt umah aku ye ence anjing...
2. majlis2 mickey & minnie tanpa segan silu mengadakan nite party hmpir setiap mlm..kacau betol maka terpaksala kami psg prgkap, 3 da selamat :D
3. jemaah semut semakin sakan bermain dan bersiar atas meja, jenoh nk mengelap meja sehari aku pon tataw bpe kali, lastly letak minyk ke kaki meja mcm yg mak slalu buat eheh (^_^)"
4. cicak pon snggup mati bunuh diri g terjun dlm air pns padan muka, dah kna wat penutup xtra kt kepala flasc air hahahaha
5. rumput pnjg..nk sidai kaen semak, so tebas sket, dah melecet tangan, almaklom tngn manja hahahaha abg nk mesin rumput, mesin plak buat hal :( dan terima kaseh skali lagi kepada sjn mail sbb sudi meracun rumput lalang sekeliling rumah - settle :)

setakat tu saja mslh yg melnda dan masih boleh diatasi..
Alhamdulillah :)

walau bagaimanapun..MAKKKKK!!! balik la cepat uhuk! uhuk! :'(

No comments: