Wednesday, November 23, 2011

hari-hari aku rasa.....

sebelum ni rasa hari-hari cepat je belalu
isnin selasa tup..tup..da jumaat :)
sabtu ahad cuti yeay!
jumpa balik isnin :(
semua ulang setiap hari mcm x terasa
tiba-tiba....
eh da setengah tahun
eh dah nk masok tahun baru
eh umo da bertmbah la (erkk...xpena pikir plak yg ni hahahaha)

tp tu semua b4 buat kptsn drastik dlm masa kurg seploh minit
akibat dr perbuatan pe'nelefo'an anak pak cik murat
ntah doa apa agknya yg dibaca ye terus aku anggok walhal soln tu da betgguh atau lebih tepat aku abaikan je semggu sblm tu hahahahah
mgkin da tiba masa kot
& DIA buka pntu hati aku untuk take a move and chance for surely make a change :D
berbalik kpd selps kptsn dibuat

hari-hari aku rasa mcm lmbat berlalu
4 mggu ase cm 4 buln
belom lg aku kira 20 hari
entah 20 tahun mgkin aku rasa :D
baru lepas semggu tiga hari
masih berbaki 2 minggu 2 hari
nasib isnin depan cuti :D
oh mungkin jugak ini satu penghijrahan yg baik untuk aku..ameen~
wpon aku start nt dah 16 Muharram 1433 prmulaan untuk pertengahn tu tp masih dlm Muharram kan :)
lg terasa lmbat bila
tetiba pulak dorg wat aktiviti sukan pd setiap rabu 7-9
P.M ok bukn A.M
bermula hari ini tp dengn jayanya aku telah memonteng dengn alasan 'hujan' hahaha
tp memg hujn pon cuma x lebat pon hehe tp aku x ckp pon hujan lebat, juz ckp hujan je :D
mggu depn dan seterusnya kita tengok la mcm mna nt plak hahahahaha

(malam ni x tengok bola sebab awal2 td dah rasa semacam so memg kalah upenye..
xpe ahad ni lawan lg, all the best ye harimau malaya :D
tetiba ja ngee~)

No comments: