Tuesday, November 6, 2012

yg ni lagi??

xda keje so g godek2 fb
tengok serta tenung gmbar2 yg wujud dlm tu
ntah la nk kata
sadis ke sedih
atau mgkin keduanya
kenapa?

pic ni da pakai baju ijau
pehtu merah, biru, belang itam putih, purple gelap, kemeja putih, pink kuning, pink, purple, itam peach
next page lain dah
then ulang semula

baju ijau - satu kat hot baloon putrajaya, satu kat kl sogo ngn housemate

baju merah - satu tyme picnic last yer wif collegues, picnic ngn classmate tyme matric???, b-day party wif a5t4 again?? (sape suh nk tema merah kn..), pgram ank agkat FEP, Melaka tour, mlam hungga2 b4 last final exam start

biru - satu tyme g buka posa wif k.azra yati kat midvalley, then Melaka pon ada

belang itam putih - satu kat mid valley wif teha yatie k.azra, satu kuar g midvalley&klcc wif housemates

purple gelap - satu tyme mandi sunway lagoon, satu tyme prgrm anak angkat, satu tyme jln2 with teah ecah fila d midvalley

kemeja putih - satu g mines, satu tyme presentation strategic mngmnt, satu tyme dinner kolej last sem (tp nasib baik tudung semua x sama)

pink kuning - satu tyme makan2 kt kajang, then g pnjat baroga hill pon smbar bju ni jgk la hai

pink - satu tyme kat laut di aornang krabi, lagi tyme nk kuar g mkn2 ngn housemates di sekitar pantai dalam

purple - satu tyme g sgdas pgkor (dah tu memg bj tema dy hee~), satu g ICT on my b-day (without any planning i guest)

itam peach - tyme jogging di pg hari di stadium besama teha yatie, then semasa pnjat gunung dato'

baju yang sama okey bukan hanya sekadar sama kaler
diulang semula, the same clothes

sedih
xda bju upanya aku ni
lg best yg memg aku sental dr zaman matric dlu T_T
ke sbb rajin jalan tp beli bajunya setahun sekali hik3

apa nak buat
that was my zaman blajar
but
ada aku kesah?
at least aku g merata jugak
baju ja sama, tmpat lain2 hokeh
cuma bila aku tilik2 balik kn
aku prasan yg midvalley mcm x leh pisah je dlu :D
biasa la midvalley tu jiran sebelah je wktu tu hehe
wah rindunya nk mid valley = tmpat aku habeskan dwet, tu pasal rindu ngee~

kesimpulan zaman blajar adalah sngt best
rugi kalau x menikmati
baju sama xpa, pengalamn tetp berbeza :D



No comments: