Friday, January 7, 2011

makan. x jadi

td mmber aku ajk g mkn
ak pon on je la peh mgrib
kt cafe kolej je pon
ak ciap2 trus g tggu kt dpn blok dy
tetengah aku tggu sengsorg, dy ckp dy nga tggu mmber yg laen x ciap ag
aku usha cafe cm ramai
b4 2 ak da gtaw dy aku dah kt dpn blok dy
da mcm ramai aku pon mcm mls sbb tggu dorg lama sngt
nk mkn kul bape karang sbb service tender baru MASYAALLAH lambat bebeno
then aku blah je
mmbr ak kol suh masok blok dorg dlu
trus ak ckp ak x jd join mkn
tyme 2 ak tengah jln blik blik aku
aku ckp ak da kt blik ag & td 2 ak tpu dy
aku ckp mmbr rumet aku nk dtg amek brg & rumet aku xda kt blik

& aku pon x jadi makan :)

sekian
2 je la cite tuk mlm ni

*tekadang bohong tu perlu untuk jga hati org kn :p

4 comments:

++cik kulat++ said...

kkdag jage hati org itu perlu..
tapi 'kekadang' jer.. okay
jgn selalu..
nt kne pijak kpla..

..:FiLa:.. said...

a'ah.kadang2 tpaksa bohong sbb x nak org risau psal kita :)

yAtiE said...

kecian u
i tlg ase sedey huhu

sAsyA said...

cik kulat : btol3 xleh jg sngt ati org yg kdg2 x pandai pon jg hati kt hahaha

fila : aku taw ang slalu wat kn cik fila hahahahaha

yatie : la nk sedih nape plak?
tawu la kamu peneman setia ku dlu
penapaw terbaik ku juga hik3
tengs ya yatie :D
td pon act 50-50 nk g mkn ngn x nk g :)