Wednesday, April 14, 2010

xde pape sesaje jer :)

mood = sedih
sedg sy bertekanan (pnjm ayat shda jap)
dihidang pulak dengan tajuk hotchat 'ayah dan ibu ampunkan aku' + lg2 yg mndayu dan menikam kalbu aduh..
mndngr cerita2 mereka2 sy jd terpilu sndiri..sedihnya..trus engt mak kt kg walhal pg td da ckp ngn mak & bru ptg td kak izah kol smbang2
aduhai kenapela tajuknye bg2 harini..bikin hatiku sedih je dtmbh dngn emosi yg memg sdg berada pada tahap ketidakbetolannya ini huarghh!!
then kakak sy col (kak cik pulak..haish cam tawu2 je adk dorg nih ngah xbetol pale otaknye ye my levly abg, u tanak tepon ke?? huhuk in my dream hahahaha syg my pamili muahh3x), ckp2 ngn kakak sy..sy sedang tesion & rase nak menangis tp memg da nangis pon tp ckp cover2 tak tawu la dy pasan ke tak..harap2 x hee~~ sbb saya malu :)
tp xde la meraungnye..juz gtu2 je xtinggl kesan pon hehe..sj2 nk cuci mata, lm dah x cuci mata nih kesian dy hahahaha

lntas trus wat shoutout kt fB

sedih sedih sedih....geram geram geram...xtawu xtawu xtawu = x betol!!

heh! wahai kwn2 ku sekalian usah dilayan shoutout ak nan satu i2..abaikan saja, buang masa korang je hoho tp trima kaseh la jua pd mereka2 yg komen dan bertanya-tanya hahahaha terasa jugak diriku dihargai ahaks GEDIX!! hahahah 2 la spe suh bg ak peluang nih hahahaha sayanglah ;)

ni lah ak kejap ok kejap x...kejap sedih tp jap je dah leh kembali pd asal yakni berada pada garis normal hehe
kejap ting tong skali ngn org2 dy ting tong kan sme hahaha
kejap menangis tp da leh ketawa2
hahah 2 mknanya ak sdg tidk betol tp masih waras dan berkeadaan yang tidak membimbangkan smalah maksudnya ak xda pape hahaha sekadar saja2 wee~~

lastly i syglah kt u my blog ngee~~
sampai kt ketemu lagi
chow chin chow!!

2 comments:

fatihah said...

hehhe.
gedix.hahha
sy ulang ayat kamu jer. hehehe

yAtiE said...

mmg sedey glew tajuk hot chat ari ni
smpai keluar air kat celah2 mata i
huk3

lg 1, bila u shout out, jgn soh org abaikan
sbb org msti akan bc, n ekot depa la nk komen ke x
so, hargailah org yg komen mengomen kt u pnye shout out yaa
hehe

dun cedey2, dun tensi2
lumrah hidup biasa la
huhu
tata