Tuesday, February 1, 2011

naruto shippuden

cuti dtg tp keje still bnyk tp aku still x start lg
hee~ bnykkn tapi aku
tp aku nk cakap sal shippuden la :D


NARUTO SHIPPUDEN
aku ase ni la satu2 nya anime yg bergerak dr kanak2 smpai da remaja
tipu.b4 ni sunGOKU la
yg 2 lagi la dr kecik smpai besar, kawen dpt ank then cucu skali
siap ntah bape kali hidup bpe kali mati dah aku pon x engt tp aku still layanzzz hehehe
korang pon sama kn hehe jngn nk tipu

skarang ni aku perasan naruto shipuden, korang tengok x? mula dlu aku layan then stop tp peh2 layan balik
skarang layankn jugk la hehehe
semua gara2 bestfren aku yg sorg ni la --->fila
dia sngt addicted dngn naruto ok
siap buat bacground lappy lg hehe (act bukn dy sorg je mmber aku yg addicted ngn naruto ni, sorg ag cheq aka masirah :D)
disebabkan dorg sngt minat ngn naruto
aku yg suka nengok sebarang katun or anime ni pon terjebak la jugk sket2 hehe
so sgala cerita naruto yg dy ada aku amek wpon skarang baru ada 165 epi kot
dan dy jugk sdng giat mndonlod cerita2 filem anime naruto(truskan usaha ye, nanti aku amek ngn ang je taw hahaha)
lain pulak ngn mmber aku nama salwa..
oh dy sngt x suka tengok sebarang cerita yang x logik
naruto lagi la x bekenan
dy ckp 'xlogik punya cita, lompat sana lompat sni, menipu gila'
tu antara ayat dy la haahahaha


so korang layan x anime?

ps: kpd cik fila, kiutkan naruto sblah 2 :D
engt nk amek sasuke mula2 tu
tp dy x bpe comey la cm naruto la hik3


6 comments:

nelly said...

nely suka tengok tapi tak faham sangat .
hehehe

sAsyA said...

hahaaha xpe2 cite ni memg x logik
kene tengok dr epi mula baru faham kot hehe

..:FiLa:.. said...

ptot la smngt suh aku tgk.rupa2nya psl naruto haha comey la naruto sblh ni.skrg bz x smpat nk tgk.smpt donlod je huu

sAsyA said...

hahahaha taw xpa
xpe ang donlod je dlu, peh setle sem nih kita terjah hahahaha

siti atteam said...

naruto best...feveret sepanjang zaman...dari kecik sampai la besau...

sAsyA said...

hahahaha mesti addicted gk siti ni kan ehe..